2012-01-16

Önismereti tréning

► Szeretnél sikeresebb lenni, de sokszor megtorpansz?
► Szeretnéd bevonzani, megvalósítani céljaidat?
► Harmonikus párkapcsolatot szeretnél?
► Frusztráltnak érzed magad az önsegítő módszerek miatt, amelyek nálad nem váltak be?
► Láttad a Titok című filmet és továbbra sem vonzottad magadhoz, mire vágysz?

Ha bármelyik kérdésre igen a válasz,
akkor olvasd el figyelmesen ez alábbiakat!

„Meggyőződéseink határozzák meg, hogy mit tapasztalunk. Külsődleges okok nem léteznek.”
David Hawkins: Én – Valóság és szubjektivitás

Hiteink nagyon nagy erővel bírnak. Azt, hogy valaki sikerre jut vagy kudarcot vall, jobban befolyásolják a hitei, mint az, hogy milyen módszert követ, vagy milyen lehetőségei vannak. Az illető hitei fogják meghatározni, hogyan éli meg az életet. Hitei lehetnek segítőek vagy akadályozóak.

A hiteink sokszor láthatatlanok, és tudattalanul szabotálják a tudatos vágyainkat.

Példa:
Vágy: szeretnék sok pénzt keresni, hogy jólétben éljek.
Tudattalan hit: én nem vagyok képes ennyi pénzt megkeresni.
Eredmény: sóvárgás a bőség iránt, és tehetetlenség az anyagi problémákkal szemben.

Mint látható a hasonlatban, hiteink egy átlátszó
üvegfalként szűri meg, hogy mit vagyunk hajlandóak megtapasztalni,
ezért érdemes hiteinket felfedezni, és azokat kezelni,
ha valahol ismétlődően ugyanabban az
élethelyzetbe találod magadat időről időre.

Február 5-én, 13 órától rendezzük meg a Hiteink Kezelése c. mini kurzust, ami bepillantást enged a hitrendszereid működésébe, és hogy ezeknek milyen hatása van az életedre, illetve gyakorlatokkal „ránézhetsz”, hogy milyen hiteid vannak, amiket nem valószínű, hogy látsz! A tréninget egy sor egyszerű,  önállóan, otthon is végezhető gyakorlattal kezdjük, amik garantáltan segítenek, hogy kiszakadj a napi gondok fogságából!

Ha érdekel téged, hogy:
- hogyan tudod felszabadítani a tudatodat játszva,
- hogyan tudod irányításod alá vonni figyelmedet,
- hogyan tudod megváltoztatni a meggyőződéseidet,
- hogyan tudsz minden pillanatban magabiztosan a jelenben lenni,
- hogyan tudsz sikeresebb lenni a munkádban, 
- megismerd tudat alatti hiteidet, amik szabotálják az életed,
akkor jelentkezz még ma gyakorlati tréningünkre, ahol megtanulhatsz pár egyszerű, de nagyon hatásos gyakorlatot!

Van olyan probléma az életedben, amely vissza-visszatér, és nagyon eleged van belőle?
Ha szeretnél mögé látni, hozd el!  :)

Időpont: 2012. február 5. (vasárnap) 13.00 - kb 18.00-ig.
Helyszín: Sopron, Botond u. 1 (Botond u.- Virág u. sarok)
Részvételi díj elővételben a Napházban szombat 13 -ig: 2 000 Ft, helyszínen: 3 000 Ft
Jelentkezni lehet a (70) 381-62-73-as számon, Munkácsi Gábornál!
A telefonban hivatkozz a Nap-Ház-ra!

Vélemények a kurzusról:

„Személyes tapasztalásom a módszer hatékonyságáról az volt, amikor felismertem, hogy nekem tulajdonképpen nem is jár a boldogság automatikusan. Úgy gondoltam, hogy azért folyamatosan meg kell küzdeni. Mindaddig nem tudtam, hogy miért ért véget minden- küzdelemként megélt- párkapcsolatom 6-8 hónap után…. már tudom. És azt is, hogy jár nekem a boldogság! :) Jelenleg 2.5 éve vagyok együtt a párommal, és kiegyensúlyozott, boldog kapcsolatban élek. És ez így is marad! :)
Munkácsi G. (Sopron)

"Amikor felfedeztem, hogy hitrendszerünk hogyan befolyásolja meg tapasztalásainkat, rengeteg mentális rács, és bilincs lehullott egy pillanat alatt, ami eddig fogva tartott, és amit korábban észre sem vettem. Azóta gyakran elkezdünk egy mondatot, aminek a felénél felnevetünk, és már be sem fejezzük, mert nincs értelme :)"
Bódis K. (Budapest)

"A hiteink kezelése minitanfolyam után azt ismertem fel, hogy életemre mennyire nagy befolyással vannak a hiteim. A legnagyobb megdöbbenésem akkor volt, amikor az átlátszó hiteket vizsgáltuk, és egyszer csak kiderült, hogy olyan hiteken keresztül élek, amit már régen elfelejtettem, mégis óriási hatással vannak az életemre. A legtöbb ezekből még a gyermekkoromból származnak, és a nevelés hatására ivódott belém. Egy ilyen példa: 'Úgy sírsz mint egy kislány, egy férfi nem sír'. - ugye ismerős. Ennek hatására sok, hosszú éven keresztül nem sírtam, magamba fojtottam, bármilyen helyzet is álljon elő. Most már tudok sírni, ha meghatódom, és ez nekem felszabadító érzés."
Frigyes K. (Budapest)

Várunk szeretettel! :)

U.i.: Ha van az ismerőseid között, akinek szerinted segíthet ez az információ, kérlek továbbítsd neki ezt a levelet!


________________________________________________________________
kép forrása (picture's source):

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése